Arhis.lv - ARHIS ARHITEKTI
Projekti  

ENG
ESP

PriekšlapaNotikumiProjektiHronoloģiski20172016201520142013201220112010200920082007200620052004200320022001-1991ProgrammatiskiMultimediaPublikācijasPar mumsSadarbībaKontakti
Biroju ēka Rīgā, Jēzusbaznīcas ielāDaudzstāvu dzīvojamās ēkas jaunbūve Rīgā, LucavsalāViesnīcas komplekss Jūrmalā, BražciemāViesnīcas "Radisson SAS Daugava" attīstības apbūves priekšlikumsTirdzniecības un izklaides centrs "Riga Plaza" Kvartāls starp Mūkusalas un Bieķensalas ielāmVAS "Starptautiskās lidostas "Rīga"" pasažieru termināla paplašināšanas 6. kārta - izlidojošo pasažieru reģistrācijas zāleVAS "Starptautiskās lidostas "Rīga"" pasažieru termināla paplašināšanas 5.kārta - ziemeļu piestātneBūvmateriālu veikala-noliktavas NAGLEX fasāžu risinājumsVAS "Starptautiskās lidostas Rīga" V.I.P. kompleksa paplašināšanaBiroju ēka ar noliktavu Mārupes pagastāBrīvības cīņu piemineklis PreiļosDaudzdzīvokļu ēkas rekonstrukcija ar piebūvi Rīgā, Rūpniecības ielā 34aDzīvojamā ēka Salas pagastāDzīvojamās ēkas Salas pagastā interjersCSDD Valmieras nodaļas administratīvās ēkas un teritorijas labiekārtojuma projekts Valmierā, Rīgas ielā 101Apbūves iespējas izpēte Ganību dambīApbūves skice Dienvidu tilta galāApbūves skice Kalnciema ielas rajonāRīgas koncertzāle GRAND VERANDADaudzfunkcionāla ēka Lāčplēša ielā 112Daudzdzīvokļu dzīvojamā ēka ar segtu autostāvvietu cokolstāvā, Ūnijas ielāViesnīca "Alberts" Rīgā, Dzirnavu ielā 33Dzīvojamā un darījumu centra attīstības priekšlikums Čiekurkalnā, Rusova ielā

Lidostas attīstības 5. kārta ietver Ziemeļu piestātnes celtniecību ar tiltiem pasažieru iekāpšanai, kas tiks būvēta apmēram 200m attālumā no patreizējās piestātnes ēkas. Ziemeļu piestātnes ēkas būve saistīta ar perona rekonstrukciju, kā arī ar savienojošas galerijas būvi, kas saistīs piestātni ar esošo termināla ēku kompleksu.

Piestātnes ēkas galvenās funkcijas būs aizlidojošo un atlidojošo pasažieru apkalpošana - iekāpšanas un izkāpšanas procesa nodrošināšana, kā arī šo plūsmu savstarpēja nodalīšana kā paredzēts prasībās pēc Valsts pievienošanās Šengenas zonai.
Pēc projektēšanas kritēriju maiņas (no 10 miljonu pasažieru gadā līdz 20 miljonu pasažieru gadā) projekts tiks koriģēts.

Autori:

Arhitekti: A. Kronbergs, R. Saulītis,
D. Grāvere, B. Liepiņa, A. Janelis

Arh. tehn. U. Jaunsubrēns, K. Šulcs, E. Miķelsons, J. Vizulis

Projekta vaditāji: A. Čerņavskis un E. Morītis