Arhis.lv - ARHIS ARHITEKTI
Projekti  

ENG
ESP

PriekšlapaProjektiHronoloģiskiPublikācijasPar mumsKontakti
Spilves attīstības vīzijas 1. kārtaSpilves teritorijas attīstības vīzijaTeritorijas attīstības vīzija Rīgā, ŠmerlīKvartāla attīstības priekšlikums Rīgā, Emiļa Melngaiļa ielā 1ATeritorijas attīstība Mežaparkā, Kokneses prospektā 1A, RīgāĶīpsalas dienvidu daļas un pieguļošo teritoriju apbūves attīstības vīzijaLucavsalas teritorijas attīstības vīzijaStarptautisks plenērs par "Ķīpsalas attīstības perspektīvām"Kvartāla apbūves skice Skārņu ielā pie Pētera baznīcas”Kaivas tirdzniecības centra” attīstības priekšlikums Dreiliņos, RīgāDzīvojamo un sabiedrisko ēku komplekss Rīgā, Ulbrokas ielāVecās ostmalas posma rekonstrukcijas un labiekārtojuma 3. un 4.kārta, LiepājāApbūves skice Dienvidu tilta galāVecās ostmalas posma rekonstrukcijas un labiekārtojuma 2.kārta, LiepājāVecās Ostmalas posma rekonstrukcijas un labiekārtojuma 1. kārta, LiepājāBijušās rūpnīcas “Komēta” teritorijas izmantošanas attīstības priekšlikums Rīgā, Gulbju ielā 4Apbūves skice Kalnciema ielas rajonāDreiliņu rajona attīstības vīzija RīgāDzīve pilsētā pie dabasApbūves priekšlikums kvartālos starp Peldu, Mārstaļu, Minsterejas, 13.janvāra, Kalēju, Peitavas un Kungu ielāmZaķusalas attīstības vīzijaDzīvojamā un darījumu centra attīstības priekšlikums Čiekurkalnā, Rusova ielāKvartāla: Mūkupurva, Grenču iela, K.Ulmaņa gatve un pieguļošo teritoriju apbūves attīstības koncepcija

Projekts -2003
Kopējā platība ~70ha

Lidostas Rīga teritorijas Ziemeļu Austrumu daļas detālā plānojuma mērķis ir radīt priekšnoteikumus starptautiskās lidotas „Rīga” ZA teritorijas izmantošanai, atbilstoši pastāvošajām valsts, lidostas, pilsētas, sabiedrības un potenciālo investoru attīstības interesēm.

Detālais plānojums paredz plānojamās teritorijas veidot kā jauktas izmantošanas teritorijas dažādu darījumu un ražošanas objektu izvietošanai.
Paredzētas teritorijas autostāvvietām (lidostas vajadzībām), kravas termināla teritorijas, lidaparātu apkopei nepieciešamās teritorijas un teritorijas publiskajām vajadzībām.

Ievērojot to, ka starptautiskā lidosta savā ziņā ir valsts vizītkarte, paredzētajai apbūvei un tās kompozīcijai ir paaugstinātas prasības, it īpaši piebraucamā ceļa ainavas telpā.
Plānotās teritorijas struktūrā paredzēta plaša labiekārtota publiskā telpa parkam ar mākslīgu ūdenskrātuvi.
Plānotā apbūves intensitāte teritorijā paredzēta no 240% - 150%. Detaļplānojuma risinājumi paredz visu inženierkomunikāciju principiālus risinājumus minētajā teritorijā.



"Projektēšanas birojs Arhis" - detālā plānojuma izstrāde ("Galvenais plāns")
(Arch. A.Kronbergs, arch.tech. K.Šulcs)

"Arhitekta Edgara Bērziņa birojs" - detālā plānojuma apraksts un apbūves noteikumi
(Arch. E. Bērziņš)

"Jensen Consult un Arhis inženieri" - detālā plānojuma inženiertehnisko komunikāciju shēmas un apraksti

"PRO VIA" - detālā plānojuma transporta shēma, vertikālais plānojums un apraksts

"J.Kalniņa inženieru birojs" - detālā plānojuma teritorijas elektroapgādes apraksts